dimarts, de novembre 06, 2007

El Cervell del violent

Quina ràbia!Jo que pensava que demà seria un dia de relax i va hi posen aquesta conferència!
M'entren ganes de destrossar-ho tot! Tinc ganes de saaaang!

Demà a les 19, conferència interesssantíssima al cosmocaixa, us deixo l'abstract i el link:

Els estudis familiars i genètics suggereixen que l'agressió impulsiva es transmet entre les famílies i que és sotmesa a una influència genètica. Fins a quin punt? Aquesta exposició examinarà l'estat actual d'aquest camp, que contempla aspectes neurobiològics de l'agressió impulsiva com, per exemple, el paper que tenen els sistemes neurotransmissors o el que tenen les estructures neuronals del cervell. Això inclou examinar dades aportades per estudis familiars, genètics, neuroquímics, neuroendocrins i de neuroimatge. També es presentaran dades d'assaigs psicofarmacològics clínics per posar en relleu la pertinència de la biologia en el tractament de l'agressió impulsiva.
http://www.fundacio1.lacaixa.es/SGI/Actividad.jsp?idActividad=16879&idTemaGen=-1&idTemaPro=-1&idCentro=918245&idTipoCentro=-1&idPerfil=&idTipoAct=14&idIdioma=2

Ens hi veiem!

Grrrrr

3 comentaris:

Oscar ha dit...

Ei, sembla interessant!

Ja em dirás les conclussions.

Enjoy!

Anònim ha dit...

Perquè SEMPRE posen les conferències en Dimarts o Dijous??

oh! mundo cruel!!

per cert, tens un llibre meu...no?
(si, ja se q jo us dec un dinar a tu i l'andrea, no pateixis que ja us el donaré un dia d'aquests)

Ulises ha dit...

Halfang.
Era interessant.
Les conclusions han estat que el meu nivell d'anglès és absolutament insuficient.
He arribat tard i ja no quedaven aparells de traducció.
Era de psiquiatria i ha explicat coses sobre agresivitat i tal.
Curiosament van molt lligades a un neurotransmissor, la serotonina.

M'ha fet pensar això que la selecció natural ha afavorit en alguns casos que els organismes tinguessin menys seratonina (normalment depredadors) perquè fossin més agresius.
D'altres al contrari.

Carol.
AVUI és dimecres.
Ens veiem quan ens convidis.