dijous, de setembre 27, 2007

COMANDA JA!


Doncs bé. Aquesta és la que em demanaré jo.
En Breu es fara una comanda a thinkgeek.
Aprofitant que el $ ara val molt poc i que en tenim ganes.
Qui si vulgui apuntar, pot contactar amb mi. Animeu-vos-hi!

Avui hem fet Relativitat, a Física.
Algunes fórmules interessants.
Jo sabia que la massa i el temps eren relatius, que depenen de la velocitat a la que anava a un cos el temps passa més ràpid o més lent, pesava més o menys, per un altre observador.
No sabia però que també passa amb la longitud.
De fet sí que ho sabia perquè hi havia, fins fa poc hi havia una animació super wapa al cosmocaixa, on es veia. Però no ho tenia assumit, diguessim.

Un dia entendré la relativitat, entendré els fotons...¡!


Com que el post es quedava curt, explicaré una anècdota sobre el nacionalisme basc.

Resulta que un dia estava un carlista, diguem-li Luis Arana, passejant tant tranquilet amb el seu cavall, amb una insignia de visca els furs.
I va voler fer l'atzar que es trobés amb un santanderino, que li digué:

Pues mira, eso es lo que no entiendo bien. Si los vizcaínos sois españoles y vuestra Patria es España, no sé cómo queréis gozar de unos fueros que los demás españoles no tienen y eludir obligaciones que a todos los españoles deben comprender por igual ante la Patria común. Gozando de los fueros no servís en el ejército español, ni contribuís con dinero al Tesoro de la Patria. No sois buenos españoles...

I el bon Arana, que tenia un bon raonament, i una bona lògica, va veure com de savi era el santanderino i va veure que ell no era un mal español, sinó que en realitat no era español.

És una mica el pas del carlisme al nacionalisme.

Després d'aquesta anèctoda ho va explicar al seu germà, Sabino, i els dos es van posar a estudiar euskera. Sabino fa fundar el PNV (després del PSOE el segon partit d'espanya) i es considerat el pare del nacionalisme vasc. Com veieu, es podria considerar al santanderino, com a fundador.


Thank you for watching!

7 comentaris:

Unix ha dit...

no se jo si fen bio es la millor manera dentendre la relativitat i/o els fotons

Unix ha dit...

ai em deixava de dir k si k kuan mes haviat millor o sigui k decidimo ja!!

Ulises ha dit...

Aquí hi ha la diferència entre tu i jo.
Jo sí que sé quina és la millor manera per entendre la relativitat i els fotons.

Però el meu objectiu final no és aquest, i si bé vés veritat que els vull aprendre, no és el que més m'interessa, ara per ara.

Hagués desitjat que haguessis escrit els missatges al revés.
Enfi, no sé si ho has pillat però ho he dit una mica enfadat. Tot això.

Oscar ha dit...

volía comentar algo, pero m'he oblidat.

ah, sí.

la samarreta que vols es la de "Obey the gravity! is the law!"

ha ha ha

Anònim ha dit...

while ( ! ( succeed = try() ) );

Això és el que diu la que jo vull :)

Anònim ha dit...

Cal a dir k ens surt a compte esperar pk l'euro no para de pujar, pero estaria b tindre les samarretes algun dia.

Kuan aneu a fer-ho aviseu pk jo vull la de la solucio i el precipitat.

Ulises ha dit...

molt bé, així m'agrada, que us animeu! aviseu a tots els vostres amics!

haha, per més informació visiteu http://comandaja.blogspot.com


psico, allà veuràs que el dollar deixarà d'estar baix a partir del 15 d'octubre...(broma)