divendres, d’agost 24, 2007

Sexo Obeso!

Prímicia!
Avui volia explicar un acudit, que em feia gràcia fa molt temps i que vaig tornar a veure fa poc.
Però això que explicaré ara no és per riure i és absolutament verídic.

A veure, ebrhmm, hmm (agafo to solemne (negretes, per entendre'ns)):

Una persona ha entrat a aquest blog desde google buscant sexo obeso.

Això mereix una explicació:
El cas és que gràcies a un programa de google que es diu google analytics puc saber algunes coses sobre el blog. Resulta que el programa em diu que una persona, obesa o no (el programa no detalla tant) va buscar a google sexo obeso i (ignoro absolutament com) va anar a parar aquí.

Assumeixo plenament la meva responsabilitat i prometo que no tornaré a posar mai més cap més foto de la Pepi, la Pepa la Montse i la Juani en bikini! (si no sabeu de què parlo podeu llegir el comentari del dia 27, Désolé)

El cas és que m'he preocupat bastant.
I m'he dit, caram, vés que encara no surti el blog el primer de la llista quan busques sexo obeso a google. Però no, he arribat a les 6 pàgines i ni rastre del blog.
El cas és que google troba 191.000 resultats (81 pàgines), o sigui que si algú es vol dedicar a buscar, pàgina per pàgina i averiguar en quina posició sortim, endavant, té tot el suport del món.
Actualització: La Pau ho va buscar hi sortiem a la pàgina 11! Sí senyor!

Encara em dura l'estat de shock! Pensar que les pobres figures de la Montse, Juani Pepa i Pepi poden haver estat víctimes de la mirada depravada i luxuriosa d'algun luxuriós depravat m'aterroritza.

Però el que més em preocupa és trobar-me d'aquí uns dies persones que han entrat buscant a google "sexo con elefantes homosexuales". (si no sabeu de que parlo llegiu aquí)
Aleshores sí que tanco el blog, abans que ho facin els de l'oficina de protecció a l'animal.
He d'admetre que també ho he buscat una mica, posant aquí elefants ensenyant-ho tot, dient les mil i una virtuts dels seus atributs i arribant a comparar-los amb un tanc! Realment sort que no vaig entrar en gaires detalls sobre la trompa.


Enfi, que l'acudit és:

-Que se pone superman antes de salir de fiesta?





-Su perfume.



hahaha!



#9#
Tema concurs:
A veure, a l'enquesta hi ha hagut quatre vots, un vot guanyador, un depen i un no.
Ah, i el vot d'un graciós estúpid que no s'ha pogut estar de dir que les cançons no eren prou bones. (Que he de confessar que he estat jo...)

Primera cançoneta, ja que he estat acusat (justament) d'antic, una cançoneta molt moderna (i això no vol dir que estigui ple de ties semidespullades movent el cul) d'una parent de la familia més coneguda d'amèrica (o no).
Un cop més, si treieu les x teniu el títol.

~18~
XXXXX XXXXX XXX XXXX XXX XXXXXXX
And that's just what they'll do
One of these days these boots are gonna walk all over you.

La segona, moooolt més hot que la de dalt:
~19~
Ha-ha! Well now, we call this the act of mating
But, there are several other very important differences between human beings and animals that you should know about...


[...]

You and me baby ain't nothing but mammals
So let's do it like they do on the Discovery channel.


I n'anava a posar una dels Beatles però perquè no em digueu antic, us foteu i a esperar! :)

Rànking, com sempre, provisional:
1600 Halfang
1100 Núria
700 Unai
600 Pau
300 Bernat
200 Paula
100 Fran



Per cert, i deixant el tema concurs i parlant de mamífers, com fa la segona cançó, un poema del Gran Lizano:

Yo veo mamíferos.
Mamíferos con nombres extrañísimos.
Han olvidado que son mamíferos
y se creen obispos, fontaneros,
lecheros, diputados. ¿Diputados?
Yo veo mamíferos.

Policías, médicos, conserjes,
profesores, sastres, cantoautores.
¿Cantoautores?
Yo veo mamíferos…

Alcaldes, camareros, oficinistas, aparejadores
¡Aparejadores!
¡Cómo puede creerse aparejador un mamífero!
Miembros, sí, miembros, se creen miembros
del comité central, del colegio oficial de médicos…
académicos, reyes, coroneles.
Yo veo mamíferos.

Actrices, putas, asistentas, secretarias,
directoras, lesbianas, puericultoras…
La verdad, yo veo mamíferos.
Nadie ve mamíferos,
nadie, al parecer, recuerda que es mamífero.
¿Seré yo el último mamífero?
Demócratas, comunistas, ajedrecistas,
periodistas, soldados, campesinos.
Yo veo mamíferos.

Marqueses, ejecutivos, socios,
italianos, ingleses, catalanes.
¿Catalanes?
Yo veo mamíferos.

Cristianos, musulmanes, coptos,
inspectores, técnicos, benedictinos,
empresarios, cajeros, cosmonautas…
Yo veo mamíferos.




En podeu trobar més a http://lizania.info/


Com podeu comprendre no penjo cap foto del lizano, que encara passarà l'impensable.
Tardaré en pujar fotos, tardaré.


Fins aviat!

8 comentaris:

Oscar ha dit...

hell yeah, another full house for me! :D

Anònim ha dit...

T'informo que buscant sexo obeso al google, aquesta entrada surt a la pàgina 11.

A la pagina 41 surt:
hola hombre busca hombre gay versatil oso peludo u obeso

Però això no te res a veure amb tu (crec).

A la 53 m'he aburrit i ho he tancat. Espero que el meu pare no remeni el historial. Entre això i el sexe dels peresosos...

Ohm, l'acudit... No sé si seré capaç d'igualar el teu nivell (va una canica y vuelca) però allà va:

Que es un limón con capa?

-Uh, no ho sé, blablabla

Un superlimón! Y un tomate con capa?

-Un supertomate?

No! Un tomate imitando a superlimón!


Sí, quina gràcia. I podria seguir així tot el dia perquè em sé els acudits més dolents del món, però és tard i vol ploure.


Yo no veo mamíferos. Yo veo marsupiales.

Ulises ha dit...

Hahaha, efectivament, pàgina 11.
tot un record.
(amb accent òoó sense)



Això dels marsupiales no ho vagis dient en veu alta, pots arruinar la meva carrera com a biòleg XD

Anònim ha dit...

Anónimoooo luuuuchaaaaaador! lalalalalalala! bé es una cançó tb! el fet esk sok la clara..
i fa temps k vaig llegir la pepi, la pepa, la juani i la montse i em vaig partir el cul..
vaig pensar k potser el meu comentari set pasaria pel forro.. pro aui he tornat a llegir i he seguit rient..
magrada el teu humor ulises!

ja saps k no acerto mai kap kançó.. pro avui diria k men seee unaaaa!!:P!
these boots are made for walkiiing!!!

a k siiiiiiii?!
yughu!
apa ulises molt xulu el blog! i segueix amb el sexo obeso k fa motla gracia!
ptooons!

Ulises ha dit...

Moltes gràcies clara pel comment.
Ja t'he dit que em fa molta il·lusió.
(Tots me'n fan)

Me n'alegro que faci riure...haha

enfi, que el pròxim cop (aviat) no posis el títol de la que tu creus és la resposta, perquè si no no deixes participar als altres XD


Fins aviat!

Anònim ha dit...

Déu meu!
que depravat que és aquest món!!

L'acudit m'ha arribat a l'ànima...és realment bo! No supera als meus acudits de peixos, per suposat, però entra directament al meu repertori. (si em perméts, és clar)

Ulises ha dit...

Carol, el que et permeto és que ens obsequiiiis amb un dels teus acudits de peixos. He dit UN.

Anònim ha dit...

Ok, dons et regalo un (i només un) dels meus acudits de peixos:


¿Sabes cual es el pez que da a luz con más dolor?

no

El congrio porque pare congritos.


((risas))

pd: no et pots queixar ja que t'he deixat el millor de TOT el repertori d'acudits de peixos.