dilluns, de desembre 24, 2007

BON NADAL I FESTES

Haha! Benvolguts lectors! (després d'una pausa provocada pels examens que jo ja he acabat...)

Suposo que si ara m'esteu llegint fomreu part de la majoria de mortals i que no us ha tocat la grossa. Si us ha tocat i m'esteu llegint és que o sou idiotes i no se us acut cap millor manera de perdre el temps o que sou molt amables i veniu a veure si pero aquí hi ha la meva compta bancària per fer-me un mòdic (és un dir) ingrés.

Brfff...El cas és que aquesta entrada és una mica per desitjar-vos a tots bon nadal i bones festes, i els que heu d'estudiar doncs bon estudi també. (em sembla que si bé no és el primer nadal d'aquest blog sí que és la primera felicitació...)
Podria psoar un arbrets i tal per aquí però com que no.

Bé, per sortir-me també del que normalment és el contingut del blog us envio un email cadena que vaig rebre fa poc, molt graciós.

Es veu que els del servei tècnic d'IKEA han fet una senyoreta que si li preguntes, sofàs, cuines, forns, armaris etc t'indica com trobar-los, però que a més a més té un serveis adicionals...clickaki

Proveu de preguntar-li (en castellà), si té novio, si vol sortir amb vosaltres, alguna guarrada, o digueu-li guapa, lletja, tonta etc...
Fins i tot les cares que posa la tia estan relacionades!

En fi, no puc despedir-me sense fer publicitat del nou blog del meu germà que us recomano que visiteu: adrianorey.blogspot.com

4 comentaris:

Anònim ha dit...

molt aguda la noia aquesta (tot i que ja la coneixia)

de fet li he dit que l'estimava i m'ha enviat a la secció de cafè. potser té raó i m'he passat amb el cava del sopar de nadal i tinc unes ganes exagerades de mostrar el meu amor sobre tots els éssers vius i virtuals.

és una estreta. No vol parlar de la seva virginitat, i tampoc li interessen els meus gustos (hetero)sexuals.

bueno bueno


bon nadal

Anònim ha dit...

Bon Nadal :)

Bernat ha dit...

Bones festes.

Per cert on pararàs aquest dies?

Anònim ha dit...

hmm...jo no puc veure a la senyoreta d'IKEA...es veu q em falta un driver extrany i com queno el tinc doncs no puc instalar la versió nova del Adobe flash player, mira tu por donde!!

Així que potser el demano per reis, me'l portaran??


Bé, bon nadal i bones festes a tu també!! i jo seguiré amb el meu estudi que segur q gràcies a la teva felicitació va millor...(jajjaajajajaj)