dijous, de juliol 26, 2007

CONCURS! VISCA!

Avui que no sé quin dia és inauguro un concurs!
Hi podeu participar tots, que no hi ha premi.

Per cert, em ve al cap una historieta.

Resulta que era un pagès que es volia vendre un ase que tenia.
I el va posar a la venta.
I un home de ciutat, molt trempat, el va voler comprar.
I van quedar un dia per veure l'ase.
I l'ase va satisfer a l'home trempat.
I entre tots tres van acordar el preu de 200€.
I resulta que el pagès li va demanar que s'hi li podia vendre l'ase l'endemà.
Que avui havia d'acabar de llaurar unes terres.
I demà de matinada el deixaria net i polit i ben llest.
L'home va dir que sí.
Que no passava res.
Però que si no li sabia greu, li donava els 200€ ara.
Perquè no li anava bé carregar els diners altre cop cap a la ciutat.
Així doncs que van quedar per l'endemà.
I resulta que l'endemà quan se troben, l'ase, que havia mort.
Tot llaurant.
I l'home de ciutat li demana al pagès que li torni els diners.
I el pagès s'ho havia gastat tot.
I l'home de ciutat, diu: què hi farem!
I el pagès no li pot tornar els diners.
Malament.
I l'home de ciutat, diu que li porti l'ase mort.
El carrega al cotxe i cap a ciutat.

Passen els anys, i un dia el pagès se troba a l'home, tant trempat com sempre.
I li diu
- Què en vas fer de l'ase, el mort?
- Quin?
- El mort.
- Ah, sí.
- Què?
- El vaig sortejar a la loteria.
- Com?
- Vaig vendre 500 paperetes de la loteria.
- On?
- A la ciutat.
- Quant?
- A 1€.
- Per què?
- Vaig guanyar-me 500€.
- Però, i a l'home a qui va tocar l'ase, què li vas donar?
- Ah, li vaig dir que l'ase se m'havia mort i li vaig tornar l'€. Vaig guanyar 499€. Descomptem-li els 200 que et vaig pagar a tu, vaig treure 199€ d'un ase mort.


Què trempat, oi?

Aquí s'acaba el conte.
El que ningú sap, és que el pobre pagès havia fet fortuna, i anava a tornar amb escreix el seu deute. Quan va sentir l'historieta les ganes li van marxar, volant. L'home trempat fa perdre una fortuna fent fortuna amb un ase mort.



En qualsevol cas el temà d'avui és que inaugurem un concurs. Dels Bons, bons.

  • No hi ha premi material. (Això no vol dir que hi hagi premi no-material)
  • Es tracta de veure qui coneix a quina cançó pertany el tros de lletra que jo posaré.
  • El nom del grup dóna 25 punts.
  • El títol de la cançó 75.
  • Eventualment, si no se sap el títol ni l'autor, algunes informacions poden obtenir puntuació.
  •  Cada nova entrada que faci afegiré el ranking al capdevall.
  • Es tracta que les vostres respostes les envieu per correu (jedifriday@gmail.com) amb el tema CONCURS, ja que si deixeu un comentari perd la gràcia perquè tothom ho podria veure.
  • Malgrat això, si voleu optar a guanyar  els punts d'una entrada, heu de comentar l'entrada. És a dir, comentar és obligatoríssim. :)

  •  En principi no hi ha termini màxim ni es donaran més punts al que abans enviï la resposta.
  • En cas de ser una cançó versionada s'acceptarà tant el grup original com el que la versiona.
  • Per buscar una cançó podeu fer ~número d'entrega de la cançó~ (el signe ~ és fa amb Alt+Control+4). Per exemple si he participat en la cançó 5 i 6 i ara vull participar a la tercera i no la trobo faig buscar (control+f) i escric ~3~. Cada entrada a partir d'aquesta que participi en el concurs tindrà també just al començament de l'apartat concurs la Simbologia #número d'entrada amb cançó#. La d'avui és la # 1# i la del pròxim dia # 2# etc.. (He escrit un espai perquè no us surti quan realment ho busqueu, però ho heu de buscar sense l'espai.


Esteu pensant que guanyareu?
Us he de dir una cosa. Es tracta de no fer servir google. Amb google guanyem tots.
Evidentment jo no podré saber si heu mirat google o no. La gràcia rau en que vosaltres sí. I sabreu si heu guanyat legitimament o no. Amb gràcia o sense.

Per començar el concurs un tros d'una cançó molt facileta, que ultimament està molt de moda:
#1#
~1~
If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Sort!


Actualització:
Evidenment el que  sí que es pot fer és escoltar música.
És a dir, si em sembla que és los microfonos de la tatagolosa però no n'estic segur, doncs me la baixo, l'escolto i ho confirmo.
El que no val és buscar a google el títol. O se sap o no.
Qualsevol aclaració dubte o whatever, deixeu un comentari.

3 comentaris:

Lamotte ha dit...

...hola Ulises (te vi en mi blog). Lo cierto es que no sé qué canción es, ni siquiera me ha sonado cuando la he escuchado...pero debo decir que es muy buena...

Ulises ha dit...

Hola lamotte!
Doncs dono una pista.
Aquesta cançó s'ha fet famosa (segons el meu parer) per una versió que en van fer.

Si no la sabeu i no podeu optar a obetnir puntuació en aquesta ronda podeu buscar informació i el qeu sigui sempre i quan no la publique-ho.
Ho dic eprquè, Lamotte, podries mirar a veure si has escoltat la versió original o una versió, i a veure quina t'agrada més.

:D

Anònim ha dit...

Jo no sé si jugar, em sembla que no et fiaràs de mi, no?

A veure si les pròximes son més difícils jojojo


Tot i així, si jugo no faré trampes, clar.