dissabte, d’octubre 07, 2006

EPSILONES ¡!

Teorema de Treiman: Las cosas imposibles normalmente no suceden.


HAHAHAHAHA! era un quàntic, obvi.

En tot cas aprofito per recomanar moltíssim la webíssima EPSILONES.

No us deixeu espantar per la pagina principal, entreu-hi.

Espero no està tirant per terra l'oportunitat de moltes persones amb prejudicis, però la meva bondat m'impedeix evitar dir* que la pàgina web en qüestió s'autoanomena: Revista electrónica, aperiódica y levemente matemática.

US ESTIMO!


*M'ha recordat a la frase del gran Groucho Marx: "No puc dir que no estic en desacord amb vostè"

Life is bigger!

2 comentaris:

Unix ha dit...

Un quantic hages dit: las cosas impossibles normalmente suceden.

no?

On estas electro? on viatges?

Unix

Ulises ha dit...

bé, tu exageres una mica.

jo estic d'acord el Treiman (i la cita està ben citada).
NORMALMENT no suceeixen, això no vol dir sempre, com en prinicpi semblarien. Dir que les coses impossibles normalment succeixen ja no és ser quàntic, és ser subrealista, haha!

En fi, espero que se m'entengui.