dimarts, de novembre 28, 2006

Novatacs

Cervelló! Madrid! Blacksburg!
Gent de tot el món visita aquest blog! Visca!

M'he fet de Google analytics, que basicament serveix per veure qui entra a la teva web i coses d'aquestes. Va molt bé. També m'he passat a la versió beta de blogspot, que va una mica millor.

També m'he fet ja de bloc.cat, la direcció és: ulises.bloc.cat, ja veurem a veure com queda tot això, no us vull marejar amb tant blogspot, bloc, pandela i sssimilarsss.

Sí, com veieu també he incorporat propagandeta, és per guanyar-me una mica la vida, sisplau, feu-li click. Merci.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no comento pero faig click faig click ke no kosta res (de tan en kuan, no pensis ke mestare tota la vida aki recarregan la pagina i fen click-click) aixi ke ya et pots donar per satisfet xDD I no se ke mes dir...

Apa, ke vagi be!

Ulises ha dit...

home, sóc materialista, però no tant.
M'estimo més un comentari, i més si és teu, paula, que no pas mil clicks.

No sé si voleu que jo sembli un monstre o què, fent aquests comentaris!

Els que pogueu fer només una cosa, comenteu, i els que en podeu fer dues, doncs les dues: clickeu i comenteu.
Merci.

Paula, Merci!

Anònim ha dit...

Quan vas caminant pel carrer i te'n adones que la vida sempre es igual, que sempre veus les mateixes cares i les mateixes accions acabes desvian la mirada cap al terra creien que estas dins d'una bola sense sortida amb mil ulls que et controlen.
quan veus una persona que es clavada al teu vei o al teu company de classe comenses a emparanoiar-te pensan que ha sigut un error d'aquest mon controlador i ha fet DOS COPS CLICK!

ens confonem continuament creien que som altres persones que els altres no son mes que papers de calcar...

TINC UNA DOBLE I NO SE QUI ES..
TIRURIRU...

JAJA

Ulises ha dit...

Sí, estaria bé aclarir-ho.

paula = Paula Homar.
la cara norte de paula = Paula Miñana.

He de dir que el primer comentari em vaig pensar que l'havia escrit la Paula Miñana. Vaig parlar amb ella, i al cap d'una estona de veure que alguna cosa no quadrava vaig pensar en l'altra Paula, la Paula Homar.

He de dir que la frase:
M'estimo més un comentari, i més si és teu, paula, que no pas mil clicks.

Té tanta vigència en una Paula com en una altra. I si no fós així no seria tant tonto de dir-ho. O sí. No ho sé.

El cas és que agraeixo molt la vostra participació, moltíssim.

Merci

Anònim ha dit...

Hola!!
Em veig amb l'obligació d'escriure un comentari pq no et pensis que m'oblido de tu i que no compleixo la meva paraula. La raó per la que no he escrit res abans és pq no he sapigut que posar, pro si que miro el teu blog de tan en tan. Tingue-ho en compte eh! Només et demano més temps per poder escriure un comentari com deu mana...espero que me'l concedeixis i sinó doncs t'haure de posar comentaris sense cap gràcia.

Mil clicks!!

Carol